HTML

Linkblog

Göthös gazdit keres

Göthös (vagyis az én) kalandjaim az utcáról a gazdikeresésen át a (remélhető) otthonratalálásig.

Friss topikok

  • a Lojalista: Sajnálom. Nekem van kettő. Az egyik cca. 4 éves, a másik cca. 1 éves. Persze mind a kettő befogado... (2011.06.17. 18:52) Bemutatkozó

Archívum

2011.06.20. 10:09 Syreni

Újra itthon

Címkék: játék alvás itthon

Na hazaértem. Jó volt a hétvége, majd beszámolok arról is, de most van jobb dolgom is, például ezerfelé tépni a pokrócot, a WC-papírgurigát meg némi spárgát is szétcincálni. Meg közben aludni.

Azt hiszem, ha azt mondják, hogy "cica", akkor érdemes odafigyelnem. Általában fincsit vagy simit kapok olyankor...de néha egyikhez sincs kedvem...persze olyankor is visszanyávogok, hogy "Itt vagyok, hallottam!", jól nevelt gyerek vagyok végülis. Este megint együtt aludtam az embereimmel, bár néha felébresztettem őket...elég unalmasak és egyszerre ollllyan sokat alszanak...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothos.blog.hu/api/trackback/id/tr942999592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása