HTML

Linkblog

Göthös gazdit keres

Göthös (vagyis az én) kalandjaim az utcáról a gazdikeresésen át a (remélhető) otthonratalálásig.

Friss topikok

  • a Lojalista: Sajnálom. Nekem van kettő. Az egyik cca. 4 éves, a másik cca. 1 éves. Persze mind a kettő befogado... (2011.06.17. 18:52) Bemutatkozó

Archívum

2011.06.15. 09:24 Syreni

A reggel

Címkék: kaja alvás madár nyávogás

Reggel elég korán keltem. Beletelt egy kis időbe, míg felébresztettem az új rabszolgáimat, ehhez hangosan kellett nyávognom (mi a különbség a nyávogás és a nyervogás között? Ők nyervogásnak hívják, amit csinálok), akik meg ráadásul nem értették, mit akarok. Na jó, igazából tényleg nem mondtam el egyértelműen, de azért ne várjanak tőlem csodát, végtére is csak egy kismacska vagyok!

Úgyhogy fél 6kor végül bemásztam a meleg takaró alá...na az jó volt, fáztam kicsit a helyemen. De valami nem volt kóser, hiába doromboltam, meg simogattak, hangosan kellett nyávognom...na akkor végre kaptam egy kis csirkemájat, na az nagyon hami volt! Meg azt mondták, már nem is vagyok olyan csúnya, mint tegnap. Hiába, tele a hasam, tiszta a szemem...szépséges lettem. Bizony.

Kaja után meg bevackoltam magam kettejük közé, ott jó meleg volt és rendes gyerek módjára álomba ringattam őket dorombolással.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem sokkal később aztán mocorogni kezdtek, meg az egyikük azóta el is ment. Munkába vagy hova. Én meg napoztam kicsit, ettem-ittam...meg találtam egy tollat! Irtó jó játék. De persze a repülő micsodát kergetni még jobb...vadászok! Mondtam, hogy igazi nagy macska leszek!

Most meg a repülő micsodát hajkurászom...meg az itthonmaradt gazdipótlék nyakában fekszem. És dorombolok. Gyakorolok, hogy ha megjön az igazi gazdim, nagyon nagyon boldoggá tegyem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothos.blog.hu/api/trackback/id/tr282985324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása