HTML

Linkblog

Göthös gazdit keres

Göthös (vagyis az én) kalandjaim az utcáról a gazdikeresésen át a (remélhető) otthonratalálásig.

Friss topikok

  • a Lojalista: Sajnálom. Nekem van kettő. Az egyik cca. 4 éves, a másik cca. 1 éves. Persze mind a kettő befogado... (2011.06.17. 18:52) Bemutatkozó

Archívum

2011.06.17. 09:41 Syreni

Tegnapésma

Címkék: játék vadászat

 Igazából...sok érdekes nem történt. Még mindig kapom a szemcseppeket, NÉGYSZER egy nap. Ketten simán kijátszanak...de most egyedül vagyunk itthon. Háháháhá...mondjuk jobban látok, meg tisztábbnak is tűnik a szemem, de hát akkor is utálom.

A napom nagy részében alszom. Amikor nem, akkor játszom. Rohangálni nagyon szeretek, felugrom az ágyra az egyik karfán, a háttámlára, végigrohanok, a túloldalon leugrom. Ezt a végtelenségig bírnám csinálni, annnnnnyira izgi! Amikor nem futkorászok, akkor vadászok. Nagymacskásan. Lelapulok, behúzom fülem farkam és ugrás! Pont így:

Csak én még nem kaptam el a madarat. Bár nem is tudom mit csinálnék vele, ha sikerülne...mit kell csinálni vele?

Hétvégére nyaralni megyek, mert az embereim vidékre mennek. Átmegyek egy barátjukhoz. Izgalmasnak hangzik...utána viszont gyorsan gazdit kell találnom, mert az egyik emberem elkezdett tüsszögni, és lehet, hogy tőlem. Eddig senki nem jelentkezett értem...nem értem miért. Majd kiötlök valamit. Ejj, de nehéz az egyszeri kismacska élete...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothos.blog.hu/api/trackback/id/tr442991465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása