HTML

Linkblog

Göthös gazdit keres

Göthös (vagyis az én) kalandjaim az utcáról a gazdikeresésen át a (remélhető) otthonratalálásig.

Friss topikok

  • a Lojalista: Sajnálom. Nekem van kettő. Az egyik cca. 4 éves, a másik cca. 1 éves. Persze mind a kettő befogado... (2011.06.17. 18:52) Bemutatkozó

Archívum

2011.06.15. 08:57 Syreni

Bemutatkozó

Címkék: bemutatkozó állatorvos

Göthös vagyok. Cicalány. Ha jól emlékszem olyan 5 hete születtem, de persze ki emlékszik már arra... Persze ez nem az igazi nevem, mert azt még nem akarnak adni nekem ott, ahol lakom. Mert ugye az olyan állattól, aminek neve van, már nehéz megválni...én pedig nem maradhatok itt.

Csak tegnap kerültem ide. Hogy mi volt velem előtte, arról inkább nem mesélek, mert annyira nem érdekes. Na de tegnap!

Jóhiszeműen bemásztam egy autó alá, hogy majd ott pihenek kicsit...régóta nem ettem és ettől elég álmos leszek. Aztán jött valaki, felemelt és elkezdett vinni. Nem is értettem mi ez, csak néztem rá a félig nyitva levő szememmel (az egyik be volt dagadva már, nem törölgettem reggel a csipáimat na), de nem értettem. Aztán elég hamar megálltunk egy furaszagú helyen, amire azt mondta a (most már kimondhatom) azóta ideiglenes gazdim, hogy állatorvos, és én itt wellnesseltem. Nem értem mit jelent ez, azt sem, hogy miért röhögnek a tisztítókúrán, én csak 2 szurira meg egy gyógyszerre emlékszem, meg hogy valamit a hátamra is kentek...no mindegy. Állítólag bolhairtó meg féreghajtó meg más ilyen fontos gyógyszerek voltak...az mondjuk biztos, hogy azok a viszkető valamik, amikből hihetetlen mennyiségű lakott már rajtam, elkezdtek lemászni, leugrani, és ami a legjobb, meghalni! Aztán volt egy rész, amit utáltam...nedves kendővel dörzsölték le rólam ezeket a micsodákat (ők bolhának hívják), meg körömkefével...mondjuk a körömkefét nagyon élveztem, doromboltam is! Merthogy azt is tudok. Meg irgalmatlan hangosan nyávogni. Vagy valami olyasmi.

 

Aztán elment az első nap. Nem nagyon ettem, inkább csak aludtam, ezzel persze a frászhoztam a körülöttem levőkre. Este aztán feléledtem, imbolyogva járkáltam és játszottam is kicsit. Főleg azzal a muris fekete izével, ami itt repked, lehet jókat. Mindig arrébb megy ha jövök. Muris. 

Na a nagy muri után jól eltettek aludni...de hát úgyis van mit kipihennem. Meg hogy erősödjek. Ha nagy leszek, ilyen erős leszek. Bizony.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gothos.blog.hu/api/trackback/id/tr852985267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a Lojalista 2011.06.17. 13:49:02

Tündérke, azonnal elhoznám ha nem lenne már telítve a létszám. Egyáltalán hogy tudtok megválni Tőle? Remélem jó helyre kerül majd. Egyébként komolyan gondolom, de egy ilyen kis vakarcs szereteténél nincs őszintébb és kedvesebb.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.17. 14:33:20

Nehezen :) De sajnos albérletben nálunk is tele a hely (van sok más állatunk), meg van egy cicaallergiás is a családban...

a Lojalista 2011.06.17. 18:52:21

Sajnálom. Nekem van kettő. Az egyik cca. 4 éves, a másik cca. 1 éves. Persze mind a kettő befogadott, + van két kutyus is. Nem is az ellátás lenne a gond, hanem a beszoktatás. A kicsi, csak nemrég jár ki (miután elötte ivartalanítva lett), de éjszakánként a lábamon alszik. Idilli lenne a hely, csak ami sok az sok. Ha milliomos lennék, minden pénzem az állatokra költeném:)) - lenne egy saját állatmenhelyem.
süti beállítások módosítása