HTML

Linkblog

Göthös gazdit keres

Göthös (vagyis az én) kalandjaim az utcáról a gazdikeresésen át a (remélhető) otthonratalálásig.

Friss topikok

  • a Lojalista: Sajnálom. Nekem van kettő. Az egyik cca. 4 éves, a másik cca. 1 éves. Persze mind a kettő befogado... (2011.06.17. 18:52) Bemutatkozó

Archívum

2011.06.16. 07:55 Syreni

Új reggel

Címkék: játék reggel kedvenc szemcsepp

Ma este nem kellett a szállítóban aludnom! Azt mondták, ha nem mászkálok a fejükön, akkor kinnmaradhatok. Nem mászkáltam (higgyék csak ezt...hihihi), egyedül voltam (ébren) egész este! Izgalmas volt.

Egyre szebb vagyok. Komolyan. A szemeim is egyre tisztábbak, a bundim is csak fényesedik. Szeretem a májat meg az alutasakos kaját, meg ha a pocakomat dögönyözik. Meg a reggeli napozást is szeretem. És már úgy játszom, mint egy igazi macska!
Van egy kedvenc fotelem. Annnnnyira jól lehet hemperegni rajta, meg onnan belátom az egész szobát. Csak, hogy szükség esetén meg tudjak menteni bárkit, azért kell figyelnem. Bár néha elalszom...na jó. Folyton elalszom. De igyekszem!

Csak a szemcseppentés ne lenne...azt utálom. És már tudom, mikor jön, de ma reggel majdnem kijátszottam a két emberemet együtt! Háh! Majd legközelebb...

Tegnap azt is mondták, hogy lecserélik a blogomat és becserélnek a madárra, mert én sokkal csendesebb és nyugisabb vagyok. Nem tudom, hogy ez jót jelent-e, remélem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothos.blog.hu/api/trackback/id/tr772988138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása