HTML

Linkblog

Göthös gazdit keres

Göthös (vagyis az én) kalandjaim az utcáról a gazdikeresésen át a (remélhető) otthonratalálásig.

Friss topikok

  • a Lojalista: Sajnálom. Nekem van kettő. Az egyik cca. 4 éves, a másik cca. 1 éves. Persze mind a kettő befogado... (2011.06.17. 18:52) Bemutatkozó

Archívum

2011.06.15. 10:55 Syreni

Játék

Címkék: játék alvás veszedelem

Megkértem a befogadómat, (akinek most épp a háta és a kanapé támlája között kinyúlva alszom...), hogy mutassa meg, mennyire nem vagyok már elveszett. Íme :)

 

 

Ez mind én vagyok.

 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  

Veszedelmesen tudok nézni...nyau!

 

 

Hehehehehehe :D

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gothos.blog.hu/api/trackback/id/tr272985561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása